Ο ΒΙΣΑΛΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ

Aναδημοσιεύουμε το καυστικό κείμενο του Βισάλτη, που για μια ακόμη φορά ανησυχεί και βάζει το μαχαίρι στο κόκκαλο για τον αρχαιολογικό μας χώρο, ένα χώρο που το λιγότερο που έπρεπε να γίνει μέχρι τώρα είναι να είναι επισκέψιμος. Δεν έχει γίνει ούτε αυτό. Αυτό όμως δεν μας αρκεί.Δεν είναι τίποτα για τη σπουδαιότητα των ευρημάτων στο Παλιόκαστρο, μια και περιμένουν βουβά χιλιάδες χρόνια να μας πουν την ιστορία τους.

                                                                       ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΕΡΠΝΗΣ

Αρχαιολογικός χώρος Τερπνής Σερρών-Ένας Μακεδονικός θησαυρός στο έλεος της αδιαφορίας ΟΛΩΝ

Οι κάτοικοι και οι σύλλογοι της Τερπνής Σερρών με επικεφαλής τον Πολιτιστικό Σύλλογο Τερπνής συνεχίζουν τον μοναχικό αγώνα τους για την ανάδειξη του αρχαιολογικού τους χώρου,που παρ΄ολα τα σπάνια ευρήματα και κτίρια που έχουν βρεθεί, παραμένει εγκαταλειμμένος και αναξιοποίητος.Σχεδόν είκοσι χρόνια μετά τις πρώτες ανασκαφές ο χώρος έχει περιέλθει σε αυτή την απαράδεκτη κατάσταση,από τις κατώτερες των περιστάσεων και ανίκανες να διαχειριστούν ένα τόσο σοβαρό ζήτημα δημοτικές αρχές,την πλήρη αδιαφορία από τους τοπικούς βουλευτές που ουδέποτε προσέφεραν την παραμικρή βοήθεια,από μια διευθύντρια εφορείας αρχαιοτήτων που σε ρόλο Ιντιάνα Τζόουνς αναζητά φανταστικούς θησαυρούς και αδιαφορεί για τους υπαρκτούς,και συμφέροντα που δεν επιθυμούν να γίνει επισκέψιμος ο χώρος και να συνεχιστούν οι ανασκαφές.
Σε πείσμα όλων αυτών όμως εμείς θα επιμένουμε,και συνεχίζουμε...
-Βισάλτης-

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ  ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΕΡΠΝΗΣ:
Στο λόφο «Παλαιόκαστρο» περιοχής Αγ. Μανδηλίου Τερπνής, ο οποίος αποτελεί προστατευόμενο αρχαιολογικό χώρο ήδη από το 1979, είχε
πραγματοποιηθεί το 1985 με νομαρχιακή πίστωση μικρή δοκιμαστική έρευνα για τον προσδιορισμό της σημασίας του αρχαίου οικισμού. Το 1993 συστηματική έρευνα που άρχισε με νομαρχιακές πιστώσεις και συνεχίστηκε με χρηματοδότηση του ΥΠΠΟ απέδωσε εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ήρθε στο φως τμήμα της τειχισμένης ακρόπολης σημαντικότατου αρχαίου οικισμού, με διάρκεια ευημερούσας ζωής μιας χιλιετίας (ευρήματα από τον 6ο αι. π.Χ. ως τα ύστερα ρωμαϊκά χρόνια). Με τον οικισμό σχετίζεται ο συλημένος Μακεδονικός Τάφος των αδελφών Ιππώνακτα και Διοσκουρίδη, παιδιών του Απολλοδώρου Αμφιπολίτη, εταίρου του Μ. Αλεξάνδρου. Ο Μακεδονικός Τάφος που βρίσκεται πάνω στο δρόμο προς το Παλαιόκαστρο ανασκάφηκε το 1965 και δείχνει ότι στα ελληνιστικά χρόνια υπήρχε ευημερούσα ανώτερη κοινωνική τάξη στην αρχαία πόλη και υψηλό βιοτικό επίπεδο.
Κατά την τετράμηνη ανασκαφική έρευνα το καλοκαίρι του 1993 αποκαλύφθηκαν επάλληλες οικοδομικές φάσεις, μετά από αντίστοιχες καταστροφές που είχε υποστεί η αρχαία πόλη από βαρβαρικές επιδρομές. Ήρθαν στο φως αποθηκευτικοί χώροι με πιθάρια, εστίες, μυλόπετρες και συγκρότημα «πατητηριού» (αρχαίος ληνός) με στεγανοποιημένες δεξαμενές και πιθάρια για συγκέντρωση του γλεύκους. Άφθονα υφαντικά βάρη, σφονδύλια και πηνία υποδηλώνουν ύπαρξη δευτέρου ορόφου, όπου θα υπήρχε αργαλειός (αρχαίος ιστός).
Η ανασκαφική έκπληξη ωστόσο ήταν μνημειακό δημόσιο κτήριο ρωμαϊκών χρόνων, έκτασης περίπου 600 τ.μ που αποκαλύφθηκε στην κορυφή του λόφου. Πρόκειται για βασιλική με εξέδρα και τρεις οίκους, κληροδότημα επιφανούς πολίτη του 2ου αι. μ.Χ, που αναφέρεται σε τιμητική στήλη του Μουσείου Σερρών, προερχόμενη από τους πρόποδες του λόφου. Τα κτίσματα αυτά, σπάνια για τον ελλαδικό χώρο αλλά συνηθισμένα δημόσια κτήρια της ρωμαϊκής αγοράς χρησίμευαν ως εμπορικά κέντρα και σχετίζονται με δημόσια λουτρά (θέρμες). Το συγκεκριμένο κτίσμα με δύο ορόφους με μαρμάρινους κίονες, πλούσια εσωτερική διακόσμηση και πλακόστρωτο δάπεδο είναι εντυπωσιακό και συνδέεται με συγκρότημα θερμών.
Ανακαλύφθηκε επίσης τμήμα του τείχους που περιέβαλε την ακρόπολη. Σημαντικότατα ευρήματα ήταν εξαιρετικό ανδρικό πορτραίτο και επιγραφή που μνημονεύει αγορανομικό έλεγχο του προσχωματικού χρυσού, που συλλεγόταν από το γειτονικό ποτάμι. Η ευημερία του αρχαίου οικισμού προφανώς οφειλόταν στη συλλογή χρυσού, που θα αποτελούσε τη βασική πλουτοπαραγωγική πηγή της πόλης. Βέβαιη είναι η ύπαρξη και άλλων μνημειακών δημόσιων κτηρίων (ενδείξεις ύπαρξης θεάτρου και επιγραφή που αναφέρει ιερό του Δία και της Ήρας) ενώ τον οικισμό πλαισιώνει εκτεταμένο πλούσιο νεκροταφείο.
Η ανασκαφική έρευνα λόγω της μεγάλης σημασίας της, χαρακτηρίστηκε ως συστηματική από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο του Υπουργείου Πολιτισμού και οι ιδιοκτησίες του λόφου ανταλλάχτηκαν μέσω της Διεύθυνσης Γεωργίας, ώστε να διενεργείται ελεύθερα η έρευνα. Ωστόσο από το 1993 και εξής και παρά τις επανειλημμένες γραπτές και προφορικές κρούσεις προς όλους τους φορείς, μεσολάβησε μόνο μία μικρή νομαρχιακή πίστωση 3 εκ. με την οποία έγινε η περιμετρική περίφραξη 1000 μ. και τοποθετήθηκαν σήμανση και κινητά στέγαστρα σε ευπαθείς χώρους.
Σήμερα, ο αρχαιολογικός χώρος της Τερπνής αποτελεί το σημαντικότερο αρχαιολογικό χώρο του νομού Σερρών (εκτός της Αμφίπολεως) και, εκτός του ότι προτείνεται ανεπιφύλακτα για επίσκεψη, δύναται επιπλέον, με μικρές παρεμβάσεις, να αναβαθμίσει τουριστικά όλη την ευρύτερη περιοχή.
Αυτά για την ιστορία.

Έτσι και για την ενημέρωσή σας τα αποτελέσματα μετά τις ανασκαφές του 1993 έχουν δημοσιευτεί στο 6ο διεθνές συνέδριο για την Αρχαία Μακεδονία το 1996 από την αρχαιολόγο κ. Μαριάννα Καραμπέρη, όπου μεταξύ των άλλων αναφέρει ότι το οικοδόμημα που βρέθηκε στο Παλιόκαστρο είναι μοναδικό, μια σπάνια βασιλική και το μαρτυρεί επιγραφή που βρέθηκε στους πρόποδες του λόφου, όπου και γίνεται αναφορά για το κτίριο. Η ίδια αρχαιολόγος είναι πεπεισμένη ότι η χρηματοδότηση και συνέχιση των ανασκαφών θα φανερώσει σίγουρα συνέχεια ζωής και για τους τους επόμενους αιώνες μετά τον 6αι μ.χ.
Τι έγινε έκτοτε; ΤΙΠΟΤΕ
Αν θα σταματήσει να απαιτεί ο Πολιτιστικός, όλοι οι σύλλογοι αλλά και όλοι οι Τερπνιώτες την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς μας; Ποτέ. Μέχρι να ζωντανέψει ο υπέροχος αυτός χώρος με τους ανεκτίμητους θησαυρούς.


Next Post Previous Post
25 Comments
  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    Στο μόνο που δε συμφωνώ με το βισάλτη είναι για τις ανίκανες δημοτικές αρχές. Νομίζω η τωρινή δήμαρχος δείχνει ενδιαφέρον και προσπαθεί κάτι να κάνει. Όσο για το σχόλιο του Πολιτιστικού όντως τίποτα δεν έχει επιτευχθεί μέχρι σήμερα. Μάλλον όχι λόγω της αδιαφορίας μας αλλά λόγω της αρνητικής στάσης Σερρών και Αθηνών.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    Φιλε
    δεν υπαρχει διακιολογια. τοσα χρονια δεν εκανε κανενας τιποτα.δυστυχως ειναι πικρη αλλα αυτη ειναι η αληθεια.ουτε οι προηγουμενοι ουτε οι τωρινοι.με το ζορι γινονται ολα απ οτι φαινεται.με πιεση με το ζορι.δε δειχνουν ενδιαφερον.κριμα. μη ξεχασουμε να τα θυμομαστε το Νοεμβρη που θα καλεστουμε παλι να ψηφισουμε.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    H δήμαρχος δειχνει ενδιαφέρον από όταν πληροφορήθηκε πριν λίγους μήνες οτι στην Τερπνή έχει αρχαία,επειδή την κυνηγάει όλη μέρα ο σύλλογος μπας και ασχοληθεί,και επειδή έχουμε σε λίγο δημοτικές εκλογές.Για τις προηγούμενες δημοτικές αρχές άστο καλύτερα.Ενα τίποτα.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    οχι. δεν το πιστευω πως δε νοιαζεται μια δημαρχος που θελει να λεει πως ειναι δημαρχος ολου του δημου πως δε νοιαζεται για κατι τοσο σπουδαιο που θα αλλαξει αν επιτευχθει ισως και την οψη ολου του δημου.ειλικρινα δε θελω να την υποστηριψω αλλα εξυπνη φαινεται για να ,μη νοιαζεται.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    και όμως ούτε αυτή το κατάλαβε αυτός που λες ούτε κανένας δήμαρχος ποτέ ότι η υπόθεση θα αλλάξει όλη την όψη του δήμου.Τώρα για το αν είναι έξυπνη,τα κριτήρια των κομματικών μηχανισμών για το ποιούς θα τοποθετησουν δημάρχους δεν είναι η εξύπναδα.Το αντίθετο μάλλον θα έλεγα.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    ρε έχει δίκιο ο τελευταίος ανώνυμος.παρε τους συμβούλους της. εκτος απο 3-4 και πολλούς είπα όλοι οι άλλοι είναι για πυροβόλημα και είναι καθαρά δική της επιλογή.Την έχουν εκθέσει και ντροπιάσει ουκ ολίγες φορές.Τι να κάνει αφού δεν έχει σε κανένα να στηριχτεί. Την έχουν αφήσει μόνη να προσπαθεί ότι προσπαθεί.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    Ο δημος μεσα σ'αυτα τα τρια χρονια εχει κανει τοσα που δεν εχουν κανει οι προηγουμενη σε εικοσι χρονια. η πολυ αχαριστια βλαπτει. μεχρι και τα χωραφια εκανε ανταλαγη με λεφτα, ή με αλλα χωραφια, που επρεπε κανονικα την απαλοτριωση να την κανει το υπουργειο πολιτισμου. και αλλα πολλα κανει ο δημος γι'αυτους που τα ξερουν. το θεμα τελικα δεν ειναι τι κανανε οι προηγουμενοι(τιποτε), αλλα τι κανουν αυτοι και τι μπορουν ακομη να κανουν. απ'οτι μαθαινω κανουν οτι μπορουν και οτι περναει απο το χερι τους. εμεις ομως ως πολιτες τερπνιωτες και αφου βλεπουμε την αδιαφορια των βο(υ)λευτων και του εκαστοτε υπουργειου, τι κανουμε; απλα, τους χειροκροτουμε, τους ψηφιζουμε και ψηφιζουμε για νεο προεδρο Ν.Δ και κοιμομαστε με ησυχη την συνηδηση μας. περιμενουμε τα παντα απο εναν πολιτιστικο και απο εναν δημο. το μονο που μαθαμε, να κατηγορουμε τους παντες εκτος απο τον εαυτο μας. τα περιμενουμε ολα απο τους αλλους, ενω εμεις ειμαστε μονο για παχια λογια και κατηγοριες στα καφενεια και στις…

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    Παιδιά δεν χρειάζονται αντεγκλήσεις. Μακάρι να καραφέρουν οι τωρινοί αυτό που δεν κατάφερε κανένας προηγούμενος. Να τους βγάλουμε και το καπέλο. ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΛΌΓΙΑ. ΕΡΓΑ ΘΈΛΟΥΜΕ

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    δημος μεσα σ'αυτα τα τρια χρονια εχει κανει τοσα που δεν εχουν κανει οι προηγουμενη σε εικοσι χρονια?????
    Αφου η δημαρχος το τωρα εμαθε οτι εχουμε αρχαια στην Τερπνη.Τι γινοταν τα τελευταια χρονια και εμεις και ο συλλογος δεν το μαθαμε;Οχι βεβαια οτι εισαι δημ. συμβουλος η υπερασπιστης της δημαρχου,αλλα εισαι τουλαχιστον αστειος.Συγνωμη κι ολας.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    Συγγνώμη αλλά ο τελευταίος φίλος έχει δίκιο. Δε συμβαδίζουν αυτά. Όλοι ξέρουμε ότι δεν ασχολήθηκε ποτέ και τώρα τελευταία κάτι κάνει. Δεν ξέρω αν είναι κάτι σημαντικό ή μόνο για να μη την πρήζει ο σύλλογος και οι καταστάσεις.Μακάρι να μας αποδείξει ότι την αδικούμε και να μας εμφανίσει αποτελέσματα.Ομως οι Τερπνιώτες περιμένουμε να μας αποδείξει ότι και την Τερπνή τη βλέπει και ενδιαφέρεται όπως πρέπει σα δήμαρχος όλου του δήμου.Οι προηγούμενοι δε μας νοιάζει τί έκαναν. Τώρα τι κάνουμε.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    ρε παιδιά ακούω και διαβάζω συνέχεια πως και με ποιο τρόπο μας ταρακουνάει ο Πολιτιστικός σύλλογος.Και είμαστε περήφανοι γιαυτούς ούτε συζήτηση.Οι άλλοι σύλλογοι γιατί τραβάνε τον ύπνο του δικαίου; Τί έγινε. Δεν τους νοιάζει το θέμα; Μόνο τρα λα λα

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    ουτε υπερασπιστης της δημαρχου ειμαι, ουτε δημοτικος συμβουλος ειμαι. αλλα δεν μπορω να διαβαζω την καθε σας μαλακια που σας ερχετε στο κεφαλι. τον πρωτο χρονο οπως καθε νεα δημοτικη αρχη μεχρι να μπει στα λουκια να κυβερνηση τον δημο, δεν ξερει τι της γινετε. τα υπολοιπα δυο χρονια μεχρι σημερα το ξαναλεω οτι εχει κανει τοσα, οσα δεν εκανε καμια δημοτικη αρχη απο το 1993 τουλαχιστον και δωθε. εστειλε διαμαρτυριες στο υπουργειο πολιτισμου, ανταλαξε τα χωραφια στον αρχαιολογικο χωρο, μαζεψε ολους τους φορεις (συλογους,τοπικο συμβουλιο και καθε ενδιαφερομενο) για να δουνε τι μπορει να γινει για τα αρχαια, ειναι διαρκως σε επαφη με την αρχαιολογο κ.Καραμπερη, εστειλε καινουργια επιστολη στον σημερινο υπουργο πολιτισμου κ. Γερουλανο και κανει οτι μπορει και περναει απο το χερι της. αν ηταν τοσο ευκολο μια δημοτικη αρχη να λυση το θεμα των αρχαιων θα το ειχε κανει. απ'οτι ξερω ομως οτι προσπαθει. τωρα το αν ειμαι εγω αστειος ανωνυμε 6:46μ.μ ειναι δικαιωμα σου να το πιστευεις. εσυ ομως …

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    Pa, pa, pa, ti egine paidia?Mas tin pesane ta papagalakia tis Mikas?

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    O ΒΙΣΑΛΤΗΣ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ 'ΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    Με οποιον βριζει το δημο συμφωνείτε απόλυτα. Ας βγείτε και εσύ και ο Βισάλτης πρώτα να πείτε ποιοι είστε και μετά βρίστε τη Μήκα μπροστά στα μούτρα της. Όχι όμως ανώνυμα, χωρίς να σας ξέρει ούτε αυτή ούτε κανένας μας. Παπαγαλάκια δεν είμαστε είμαστε με το δίκιο

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΡΦΩΜΑ.ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕΣ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΔΩ.ΜΙΛΗΣΕ Ο ΒΙΣΑΛΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΚΑ?ΕΙΠΕ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΕΝΙΚΑ.ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΜΥΓΙΑΣΤΗΚΕΣ?ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ?ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΜΗΚΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΟΓΩ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ?ΚΟΙΤΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ.ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΒΑΤΑ.ΑΣΕ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥ.ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Η ΛΕΞΗ ΑΡΧ.ΧΩΡΟΣ.ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΑΣ.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    Μη χάνετε την υπομονή σας. Τη χρειάζεστε ένα χρόνο ακόμη και μετά αν δεν κάνει τίποτα και μας απογοητεύσει ξέρουμε τι να κάνουμε. Όμως γιατί προτρέχετε πριν δούμε αν καταφέρει τίποτα σε συνεργασία με το σύλλογο και όλους τους Τερπνιώτες;Λίγο δεν ,μπορείτε να περιμένετε;

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    για σενα 9:11μ.μ μαθε πρωτα να γραφεις ελληνικα και μετα να μιλας. δεν μπορει να ειναι παπαγαλακια της Μηκας οσοι λενε την αληθεια. εσεις μαθατε μια ζωη διαστρεβλωση της αληθειας και μονο το προσωπικο σας συμφερον.οσο για σενα 10:15μ.μ εγω ειμαι αυτος που εγραψε τα δυο μεγαλα κειμενα και δεν ειμαι ο απο πανω σου ο 10:07μ.μ. αυτος βαζει τονους εγω οχι. για ποιον λοιπον λες οτι καρφωθηκε και αποκαλυφθηκε; εμεις ουτε αφεντικα εχουμε, ουτε δικαιολογουμε κανεναν. απλως περιγραφουμε τα πραγματα ως εχουν. και λεω εμεις ενοωντας και τον 10:07μ.μ που συμφωνω απολυτα μαζι του. σας εξειγησα παραπανω στα δυο μεγαλα σχολια μου τι εκανε η δημοτικη αρχη εδω και δυο χρονια, αλλα ουτε καν τα διαβαζετε. αρα λοιπον ποιος εχει αφεντικα και πιοι ειναι παπαγαλακια καποιων αλλων. εγω παντως παπαγαλακι δεν ειμαι κανενος, ουτε και αφεντικα εχω και σας το ξαναειπα οτι ουτε καν την ψηφισα. αφεντικο εχω μοναχα τον Αναστασιαδη κι'αυτον μονο στην δουλεια μου. και οσο για το δουλεμα που λες, μου φαινετε οτι εσυ…

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου, 2010

    Για να μπούν μερικά πράγματα στην θέση τους,η ανταλλαγή των χωραφιών είναι αποτέλεσμα μακροχρόνιων πιέσεων του συλλόγου και διαρκές κυνηγητό και παρακάλια στην δήμαρχο για να ασχοληθεί.Τώρα αν η δήμαρχος το παρουσιάζει σαν επιτευγμά της αυτό ,μας δίνει εναν ακόμα λόγο να μην την παίρνουμε στα σοβαρά.Όσοι τώρα το υποστηρίζουν αυτό,ή ξεγελάστηκαν ή είναι εκ του πονηρού.Ο ένας υποστηρικτής ειδικά κάνει ΜΠΑΜ.Όπως έγραψε και κάποιος πιο πάνω το δούλεμα τέλος γιατί και η υπομονή μας εξαντλήθηκε.Δούλεμα τέλος γιατί θα βγουν πολλά.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 18 Ιανουαρίου, 2010

    11:57μ.μ εισαι εντελως ασχετος, εκτος χρονου και τοπου. η ανταλλαγη χωραφιων δεν ηταν ποτε μακροχρονιων πιεσεων του συλογου. μη μου το λες σε μενα γιατι εγω τον ζω τον συλλογο εδω και πολλα χρονια. το ζητημα των χωραφιων για να ξερεις τεθηκε στην συναντηση της δημαρχου με τους τοπικους φορεις επανω στην κοινοτητα του χωριου και κατοπιν απαντησεως Σαμαρα που εκανε λογο για εμποδια λυσεως τον προβληματων περα απο αλλα εθεσε και τα μη παραχωρημανα χωραφια απο τους τερπνιωτες ως εμποδιο. σε πολυ λιγο χρονικο διαστημα η δημαρχος καλεσε τους δικαιουχους και εγινε η ανταλαγη. η δημαρχος που πραγματικα ειναι αυτη που ελησε το προβλημα των χωραφιων δεν την ακουσα ποτε να βγει και να το αναφερει. ειτε το θελουμε ειτε οχι αυτη ελυσε αυτο το προβλημα. αντι ομως να χειροκροτουμε το καθε εμποδιο που λυνετε για να βρεθουμε ποιο κοντα στη λυση των αρχαιων καθομαστε και μιζεριαζουμε. μακαρι να μπορει να λυση ολα τα προβληματα και να ξαναρχισουν οι ανασκαφες. γι'αυτο δεν ξεγελαστηκε κανενας και κα…

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 18 Ιανουαρίου, 2010

    Που και να είσουν δημ.σύμβουλος ή υποστηρικτής...Τα πάντα όλα λεμε ξέρεις....

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 18 Ιανουαρίου, 2010

    εσυ δεν γινεσε ανθρωπος με τιποτε. αντε καληνυχτα.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 18 Ιανουαρίου, 2010

    Σιγά ρε μεγάλε να μη κάλεσε μόνη της τη συγκέντρωση των συλλόγων.Της ζητήθηκε και έγινε. Κανένα πρόβλημα από ότι είχα μάθει αμέσως ανταποκρίθηκε. Γι αυτό ναι. Δηλ λες αν δεν υπήρχε επιμονή σιγά μην έδινε τα ωραία λεφτουδάκια του δήμου που είναι και ελάχιστα όπως λέει στις συνεντεύξεις της για να πληρώσει για τα χωράφια; Έτσι από μόνη της δε θα το έκανε ποτέ να είσαι σίγουρος. Το έκανε και μπράβο της.Τώρα που τέλεισαν τα λόγια και οι προβολές και ο σύλλογος επιμένει συνέχεια στο θέμα και ασταμάτητα θα της ζητήσουν σίγουρα και άλλα να κάνει και μακάρι να γίνουν. Θα είναι καλό και για την ίδια αλλά κυρίως για την Τερπνή και την περιοχή όλη. Μας έχει δείξει ο Πολιτιστικός ότι μπορεί να καταφέρει πολλά δεν ξέρω γιατί ίσως γιατί ασχολείται σοβαρά με ότι καταπιάνεται και όχι μόνο λόγια ατέλειωτα.Αυτά γιατί εγώ πιστεύω η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.Επειδή φαίνεται να την ξέρεις καλά συμβούλευσέ την(αν μπορείς) να είναι κοντά στο θέμα και χαμένη δε θα βγει αν καταφέρει αυτό που θέλουμε όλοι.Ε…

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 18 Ιανουαρίου, 2010

    Pa,pa,pa kai an den eisai papagalaki tote ti allo mporei na eise?Pires svarna ta mplog kai propagandizeis,kai opios den simfonei mazi soy den ginete anthropos.sostos syharitiria.logiki pasok.Poly asholithikame.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 18 Ιανουαρίου, 2010

    δεν ειπα οτι δεν γινετε ανθρωπος επειδη δεν συμφωνει μαζι μου, αλλα γιατι ειναι συναιχεια στην ειρωνεια. εγω δεν ειρωνευτηκα κανεναν. οσο για το αν την ξερω την δημαρχο, ναι την ξερω, αλλα δεν με ξερει αυτη. απλως σας ειπα πως εχουν τα πραγματα και πρεπει καποια, να της τα αναγνωριζουμε. με τετοια ισωπεδωση που εχετε δεν θα πετυχουμε τιποτε. ισως να εχετε δικιο να βγαζετε αυτα τα συμπερασματα για μενα αφου εχω τετοια επιμονη, αλλα ετσι ειμαι εγω. οταν ξερω οτι εχω δικιο το υποστηριζω μεχρι τελικης πτωσεως και ας αυτος που υποστηριζω ειναι και εχθρος μου. και καλο ειναι να γραφουμε ελληνικα με οποια λαθη μας. και κατι αλλο. δεν πηρα σβαρνα τα μπλογκ, μαζι σας μιλαω συναιχεια. απλως εκανα μια παρεμβαση στον βισαλτη που παρεπιπτωντος τον εκτιμω πολυ. καλα που ειναι ΚΑΙ αυτος και ισως κατι να γινει. οταν κανετε συζητηση με καποιον, επομενο ειναι να εχει και αυτος τις αποψεις του οπως τις εχετε και εσεις. γι'αυτο καλο ειναι να ξεκολατε απο κατι χαρακτηρισμους οπως 'παπαγαλακια, υπο…

Add Comment
comment url
Τα πάντα για Sports, culture, Art, Life, Hot
και πολλά άλλα !!!

www.visaltis.gr