ΓΙΑΤΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΗΚΑ

ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ!!

ΓΙΑΤΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΗΚΑ
Είμαι πλήρως εμβολιασμένος και όχι, δεν ξέρω τι περιέχουν - ούτε αυτά τα εμβόλια ούτε αυτά που έκανα ως παιδί....ούτε τι έχουν μέσα τα hamburgers, ή τα hot dogs , ή τα φάρμακα για άλλες θεραπείες είτε πρόκειται για καρκίνο, για AIDS, για πολύ αρθρίτιδα, είτε για εμβόλια για βρέφη ή παιδιά.
Επίσης, δεν ξέρω τι περιέχει η ιμπουπροφαίνη, η παρακεταμόλη ή άλλα φάρμακα, που θεραπεύουν τους πονοκεφάλους και τους πόνους μου.
Δεν ξέρω τι περιέχει το μελάνι για τα τατουάζ, το κρασί ή τα αλλά ποτά ή cocktails, το νερό από τη βρύση , ή κάθε συστατικό στο σαπούνι ή το σαμπουάν μου ή ακόμα και τα αποσμητικά που χρησιμοποιώ.
Δεν γνωρίζω τη μακροπρόθεσμη επίδραση της χρήσης κινητού τηλεφώνου ή αν το εστιατόριο που μόλις έφαγα ,χρησιμοποιούσε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καθαρά τρόφιμα και έπλενε τα χέρια του.
Εν ολίγοις....Υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν ξέρω και ποτέ δεν θα ξέρω...
Ξέρω μόνο ένα πράγμα: η ζωή είναι σύντομη, πολύ μικρή, και εξακολουθώ να θέλω να κάνω κάτι άλλο από το να πηγαίνω στη δουλειά κάθε μέρα ή να μένω κλεισμένος στο σπίτι μου.
Θέλω ακόμα να ταξιδεύω και να αγκαλιάζω τους ανθρώπους άφοβα και να βρω λίγη αίσθηση της ζωής «πριν».
Ως παιδί και ως ενήλικας έχω εμβολιαστεί για παρωτίτιδα, ιλαρά, ερυθρά, ανεμοβλογιά, κοκκύτη και πολλά άλλα. Οι γονείς μου και εγώ εμπιστευτήκαμε την επιστήμη και δεν χρειάστηκε ποτέ να υποφέρουμε ή να μεταδώσουμε κάποια από τις παραπάνω ασθένειες.
Είμαι εμβολιασμένος, όχι για να ευχαριστήσω την άχρηστη κυβέρνηση αλλά:
* Για να μην πεθάνεις από Covid-19
*Για να μην καταλαμβάνω το κρεβάτι του νοσοκομείου αν αρρωστήσω
* Να αγκαλιάσω τους αγαπημένους μου
* Για να μην χρειαστεί να κάνετε PCR ή αντιγονικές εξετάσεις για να βγείτε έξω να χορέψετε, να πάτε σε εστιατόριο, να πάτε διακοπές και πολλά άλλα πράγματα που θα ακολουθήσουν....
* Να ζήσω τη ζωή μου
* Για να είναι ο Covid-19 μια παλιά ανάμνηση
* Για να μας προστατέψουν.

Το κείμενο αντιγράφηκε, μην διστάσετε να κάνετε το ίδιο...

Τα πάντα για Sports, culture, Art, Life, Hot και πολλά άλλα !!!
Αποτελέσματα, πρόγραμμα και βαθμολογία από...
  www.panseraikos.gr

Next Post Previous Post
Τα πάντα για Sports, culture, Art, Life, Hot
και πολλά άλλα !!!

www.panseraikos.gr