ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΚΧΟ

 Ίακχε πόσο πετυχημένο είναι το ερώτημα που θέτεις. Έτσι είναι όπως το τοποθετείς. Και καταλήγουμε πως όταν θέλουν, βρίσκουν λεφτά. Να υποθέσουμε ότι δεν είναι σημαντικός ο αρχαιολογικός χώρος Τερπνής, με ευρήματα από τον 6 αι. π.χ; Δεν είναι συγκρίσιμα τα ευρήματα της Τερπνής με τους θησαυρούς στο μοναστήρι του Τιμίου προδρόμου; Μάλλον όχι. Στην περίπτωση του αρχαιολογικού χώρου παιδευόμαστε 18 χρόνια να γίνει ο χώρος επισκέψιμος και να συνεχιστούν οι ανασκαφές,  χωρίς να έχει επιτευχθεί τίποτε απολύτως, ενώ στην περίπτωση της μονής άμεσα αποφασίστηκε να ζητηθούν επαρκή λεφτά, για να γίνει αποκατάσταση των ζημιών. Και θα τα πάρουν. Οπότε αγαπητέ Ίακχε, είμαστε σίγουροι ότι είναι ρητορικό το ερώτημά σου. Δεν περιμένεις απάντηση.

Π.Σ.ΤΕΡΠΝΗΣ

 

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΕΡΠΝΗΣ ή ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ;


ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΩΡΑ !!!





Από τα 10 εκατομμύρια ευρώ που αναλογούν στον Νομό Σερρών από το ΕΣΠΑ  2013 – 2015 , ο Μητροπολίτης Σερρών & Νιγρίτης Θεολόγος συνεπικουρούμενος και από την κατά τον Αθανάσιο Αραμπατζή, «χαμηλοταβανία» ζητά την «μερίδα του λέοντος» , δηλαδή 6,5 εκατομμύρια ευρώ για την «αποκατάσταση των ζημιών» της Ιεράς Μονής Τιμίου Προδρόμου.


Σερραίοι Συμπολίτες μου, όταν υπάρχουν δεκαετίες τώρα σημαντικοί αρχαιολογικοί χώροι στο Νομό μας χορταριασμένοι,  θα ανεχθούμε αυτήν την προκλητική υπερβολή; 
http://oiakxos.blogspot.com/
Next Post Previous Post
21 Comments
  • o iakxos
    o iakxos 06 Φεβρουαρίου, 2011

    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ , ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΗΤΟΡΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ.

    ΠΡΕΠΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.

    ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΩ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ

  • ΤΕΡΠΝΗ ΣΕΡΡΩΝ
    ΤΕΡΠΝΗ ΣΕΡΡΩΝ 07 Φεβρουαρίου, 2011

    Ο νομός μας Ίακχε έχει από τους χειρότερους δείκτες ανάπτυξης, σε σχέση με τους περισσότερους στη χώρα. Αν πάρει και την μερίδα του λέοντος από το ΕΣΠΑ η εκκλησία, δε θέλει μυαλό πόσα βήματα πίσω θα κάνουμε σε όλους τους τομείς στο νομό. Κανείς δε διαφωνεί πως πρέπει να γίνει αποκατάσταση της μονής. Αλλά αναλογικά, ας πάνε επιτέλους και κάποια χρήματα σε χώρους που περιμένουν όχι μήνες, αλλά δεκαετίες ολόκληρες να αποκατασταθούν. Μεταξύ άλλων και ο αρχαιολογικός χώρος Τερπνής. Τι πρέπει επιτέλους να κάνουμε για να εισακουστούμε; Σίγουρα δεν πρόκειται να σταματήσουμε να απαιτούμε ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου μας. Μέχρι να μας βαρεθούν και να εισακουστούμε.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου, 2011

    Άλλο ένα πολύ πετυχημένο θέμα του Ίακχου. Μωρέ έχει απόλυτο δίκιο.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου, 2011

    Συνέχισε Ίακχε να αναδεικνύεις θέματα. Πολύ το τρέμουν αυτό.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου, 2011

    Πολιτιστικέ συνέχισε και μην κολλάς πουθενά. Θα δικαιωθείτε κάποια στιγμή.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου, 2011

    Σερραίοι , ας ενωθούμε για να αντιδράσουμε. Ο Ιακχος μας δείχνει τον δρόμο. Αγγίζει θέματα που άλλοι δεν τολμούν, γιαυτό ειναι και το μαύρο πρόβατο των πολιτικών μας. Ας βοηθήσουμε τον δραστήριο Πολιτιστικό Σύλλογο της Τερπνής.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου, 2011

    Oταν εγραψε πριν κανα δυο χρονια ο Βισαλτης για τον σκοτεινο ρολο της αρχιεπισκοπης και του μητροπολιτη καποιοι καλοι χριστιανοι της Τερπνης στραβωσαν με ολα εκεινα τα κακα και πρωτακουστα.Τωρα ψαξτε να βρειτε και πιοι επιφανεις κατα τα αλλα Τερπνιωτες φρεναρουν την αναδειξη και τις χρηματοδοτησεις.Τιποτα δεν ειναι οτι φαινεται

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου, 2011

    Η αρχιεπισκοπή βάσανο έχει για την Τερπνή. τα δικά της την ενδιαφέρουν.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου, 2011

    Εντάξει άσχετα. Η μητρόπολη απλώς θέλει να κάνει τη δουλειά της και να παίρνει τα λεφτά της. Κάηκε συμφωνώ για της Τερπνή. Άλλοι να ανοίξουν τα μάτια για την Τερπνή. Καλά λέει ο Ίακχος. Βουλευτές τι κάνουν; Ένας μόνο νιάζεται-ξέρουμε -διαβάσαμε. Οι άλλοι; Εδώ είναι;

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου, 2011

    Ο Αρχαιολογικός Χώρος Τερπνής η καθ΄ημάς Βεργίνα. Εύστοχο Ιακχε

    http://oiakxos.blogspot.com/2011/02/o-h-ka.html

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου, 2011

    Χαλαρώστε ρε παιδιά δυο αραδες εγραψε ο ανθρωπος για τα αρχαια και μπραβο του αλλα δεν μας εδειξε και το δρομο.Εχουν γραφτεί και έχουν γίνει τόσα πολλά.Μην τρελαθούμε κι όλας.Δεν χρειάζονται προσωπολατρείες για κανέναν ούτε και τις έχει ανάγκη κανένας

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου, 2011

    Αγαπητέ ανώνυμε τρία σχόλια πιο πάνω,φυσικά και η Αρχιεπισκοπή δεν έχει βάσανο για την Τερπνή.Η αρχιεπισκοπή όπως και η αρχιεπισκοπή κάθε νομού φροντίζει να μην προβάλλονται ή να συντηρούνται όπου υπάρχουν ειδωλολατρικοί όπως τους αποκαλεί ναοί.Η τύχη έφερε να υπάρχει στην Τερπνή τέτοιος.Για αυτόν κάηκε και έχει βάσανο, και όχι για την Τερπνή συγκεκριμένα.Καμιά φορά καλά να ακούμε να ανοίξουμε λίγο τα μάτια και να μην τα βλέπουμε όλα τόσο αθώα.Ο Σαμαράς πλαγίως το είπε.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου, 2011

    To θέμα είναι ότι δεν είχε ούτε υποχρέωση να τις γράψει και αυτό έχει μεγαλύτερη αξία. Και πολύ περισσότερο δεν είναι Τερπνιώτης. Μήπως να πέσεις να τον φας κιόλας. Τα κουβαδάκια σου ρε φίλε. Μπράβο Ίακχε από όλους.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου, 2011

    Ο Ίακχος έχει δώσει δείγματα γραφής και δεν περιμένουμε από κανέναν που θα γράψει τη βλακεία του να τον κακολογήσει.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου, 2011

    Πάντε εδώ βρίσκονται κάποιοι κάκιστροι. Τι είναι και αυτό. Να μην ενδιαφερθεί κανένας για κάποιο θέμα και να του γραφεί καλός λόγος. Μάλλον ο ίδιος πάντα να τον φάει. Πέσμας ρε συ μεγάλε εσύ έκανες πράματα για τα αρχαία; Να σε στήσουμε ανδριάντα. Οι δυο λέξεις του Ίακχου άξιζαν όσο κατεβατό ολόκληρο. Έκλεισε όλο το νόημα αυτών που έγραφε σε δυό αράδες όπως μας λες. Του βγάζω το καπέλο. Έχει στο blog του φοβερό λόγο. Δεν κολώνει πουθενά. Άσχετο αν συμφωνώ πάντα ή όχι. Έχει τη μαγκιά να τα λέει και μπράβο του.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου, 2011

    Το ίδιο είχε γίνει και παλιά. Μη τυχόν και γράψει κάποιος καλό λόγο για τα αρχαία. Ποιος είναι αυτός που έχει κάνει τόσα πολλά για τα αρχαία της Τερπνής και φοβάται μήπως ο Ίακχος του κλέψει τη δόξα; Ας μας πει το όνομά του. Ένας σύλλογος είναι και αυτός παιδεύεται χωρίς καμιά βοήθεια. Μόνος.

  • ΤΕΡΠΝΗ ΣΕΡΡΩΝ
    ΤΕΡΠΝΗ ΣΕΡΡΩΝ 07 Φεβρουαρίου, 2011

    Γιατί αποπροσανατολιστήκαμε; Σίγουρα ο Πολιτιστικός δεν είναι μόνος του, υπάρχουν πάρα πολλοί που ανησυχούν και νοιάζονται. Οι Τερπνιώτες δε όλοι ανελλιπώς. Για τους Τερπνιώτες το ενδιαφέρον είναι αυτονόητο. Πολύ δε περισσότερο μας ικανοποιεί όταν ασχολούνται άνθρωποι εκτός Τερπνής, όπως ο Ίακχος. Κάθε βοήθεια είναι δεκτή. Δεν ξέρεις από που μπορεί να έλθει η λύση του θέματός μας. Γιατί όχι και από ένα καυστικό άρθρο. Ίακχε σε θέλουμε μαζί μας, το ξαναείπαμε, συνοδοιπόρο. Εσένα και όποιον ανησυχεί για τον πολιτισμό, την παράδοση, τους ανεκτίμητους θησαυρούς που μένουν κρυμμένοι για αιώνες, για όλα αυτά που μας ενοχλούν και δεν τα αντέχουμε.

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 08 Φεβρουαρίου, 2011

    Ρε πατε καλα;Ποιος ανδριαντας και πια δοξα?Και τι ειμαι εγώ να κάνω κάτι για τα αρχαία.Μπορείς να καταλάβεις τι γράφει ένα σχόλιο ή είσαι τυφλωμένος?Λεω μπραβο του ανθρωπου που ασχολήθηκε άλλα δεν μας έδειξε και το δρόμο.Χρόνια και δεκαετίες τώρα κανανε πολλά πράγματα και πολλοί άνθρωποι. Ψεμματα είναι?Εσυ ακυρώνεις όλους αυτούς τους ανθρώπους και μαζί και τον σύλλογο που είσαι μέλος.Με αυτά και αυτά που κάνετε γι αυτό και δεν σας παίρνει κανείς στα σοβαρά.Αντε πρόσεχε τωρα μην χάσεις τον δρόμο.Αγχος για δόξα ανδριάντες έχουν άλλοι

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 08 Φεβρουαρίου, 2011

    Τώρα έχεις μπερδευτεί. Απαντάς στο σύλλογο ή σε μένα. Εγώ δεν είμαι μέλος του συλλόγου όχι για κανένα άλλο λόγο γιατί έχω χρόνια να τακτοποιήσω τη συνδρομή μου. Τον ενισχύω όμως με άλλους τρόπους το σύλλογο συνέχεια. Άσχετο. Αυτά που γράφεις είναι σαν αυτό να σε καίει. Να θες να σε πούμε μπράβο για πράγματα που έκανες. Πέσμας τι έκανες. Εγώ βλέπω μόνο αυτούς στο σύλλογο να ασχολούνται συστηματικά και κανένα Βισάλτη πότε πότε. Κανέναν άλλο. Και αν καταφέρουν κάτι αυτοί θα καταφέρουν. Ποιο πολύ ο σύλλογος γιατί έχει επαφή με τα πρόσωπα της εξουσίας. Οι άλλοι παρακολουθούμε και όταν χρειαστεί θα είμαστε δίπλα τους με οποιοδήποτε τρόπο. Και πέρυσι τις ίδιες μ......ς κάνατε με μια δημοσιογράφο και δεν ξανασχολήθηκε. Δεν ξέρω Τερπνιώτες είστε ή όχι. Πολύ θα ήθελα να ξέρω. Παρακολουθώ τα blogs καθημερινά και έχω γνώση όλων. Δεν τρώγεστε με τίποτα. Βάλαμε στη μέση τιν Ίακχο να βρει και το μπελά του. Να είναι καλά το παλικάρι ένας δε θα μας το χαλάσει. Σύλλογε σας έδωσε βήμα με το άρθρο του ο …

  • Ανώνυμος
    Ανώνυμος 08 Φεβρουαρίου, 2011

    Σιγά ρε μεγάλε που νιάζεσαι μη τυχόν και ξεχαστούν αυτοί που έκαναν πράματα. Αυτό είναι το βάσανό σου. Ή μήπως αυτό είναι το θέμα. Γιατί τόσο βάσανο για αυτούς που έκαναν πράματα για τα αρχαία; Τι είσαι ο δικηγόρος τους; Αν υπήρχαν τέτοιοι θα τους ξέραμε. Δεν υπάρχουν. Ότι έχει γίνει ήταν νάχουμε να λέμε. Τώρα δω προχωρούν αππολοτριώσεις, έχει νιαστεί Δήμος, Νομαρχίες, Υπουργεία. Τώρα γίνονται πράματα και με αφορμή το φοβερό Ίακχο καλά είναι να ξαναπιεστούν όλοι όσο περισσότερο γίνεται. Γιατί είστε τόσο μ......ς δεν ξέρω. Ίακχε σε διαβάζουμε κάθε μέρα. Είσαι άπαιχτος. Τα χώνεις χοντρά.

  • o iakxos
    o iakxos 09 Φεβρουαρίου, 2011

    ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΣ ΣΑΣ.

    ΕΓΩ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ e-mails ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ. ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ ΜΟΥ, ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΝΑ ΜΕ ΑΓΝΟΟΥΝ ΠΙΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ.

    ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΔΑΦΝΕΣ , ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΙΟ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΜΑΙ ΑΜΩΝΥΜΟΣ BLOGGER, ΑΛΛΆ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΝΗΜΙΩΝ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΜΑΣ , ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΟΥΝ ΜΟΧΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.

    ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ

Add Comment
comment url
Τα πάντα για Sports, culture, Art, Life, Hot
και πολλά άλλα !!!

www.visaltis.gr